joi, 12 mai 2011

Raportul lui Pilat catre Tiberius Cezar



Dupa cum mentioneaza toate scrierile, precum si Biblia... " in zilele din urma
Adevarul se va arata, doar trebuie sa deschideti ochii si urechile pentru ca sa
va Luminati si sa urmati Calea"................
>
>
>
>
>
>Ecce Homo (Iată, Omul!). O pictură de Antonio Ciseri. În această imagine Pilat
>îl prezintă pe Iisus biciuit și îmbrăcat cu o hlamidă mulțimii, în dreapta lui
>Pilat fiind soția îndoliată a acestuia.
>Pilat din Pont sau Ponțiu Pilat, originar din Pontul Asiei mici, a fost al
>cincilea prefect[1] (guvernator roman) al Iudeei între anii 26 - 36, în vreme ce
>la Roma era împărat Tiberius, fiu adoptiv (14 - 37) al lui Octavian (31 î.Hr. -
>14).
>
>
>
>Raportul lui Pilat catre Tiberius Cezar
>
>Uite o mica lectie de istorie, potrivita cu aceste cateva zile pe care le traim
>cu emotie intensa! Este Raportul scris de Pilat, guvernatorul Iudei, catre
>Tiberiu, imparatul Imperiului Roman, imediat dupa Rastignire.......
>Raportul lui Pilata fost găsit în una din bibliotecile Vaticanului de către un
>student german care se afla la Roma pentru studii teologice. Dar studentul
>acesta nu l-a găsit prea important ca să-l copieze. Întâmplarea a făcut însă ca
>peste câţiva ani fostul student să-i povestească despre el unui englez, W.D.
>Nahan. Englezul s-a arătat extrem de interesat şi prin intervenţii stăruitoare
>l-a convins pe tânărul german, ajuns între timp profesor de teologie, să ia
>legătura cu Vaticanul pentru a-i procura o copie. Intrat în posesia documentului
>Nahan l-a tradus în limba engleză, încredinţându-l unui cotidian de mare tiraj
>din Anglia.
>
>
>Către Cezarul Tiberiu, Nobile Suverane, salutare!
>
>Cauzele care au provocat acea tulburare în Ierusalim, au fost in legătura cu
>Iisus din Nazaret, şi evenimentele care au avut loc în provincia mea acum câteva
>zile, au fost de un astfel de caracter care mă face sa vi le raportez cu
>de-amănuntul, pentru că eu nu voi fi deloc surprins dacă, în scurgerea timpului
>acestuia, nu se va schimba cu totul soarta naţiunii noastre, căci se pare ca în
>zilele din urmă, zeii au încetat de a mai putea fi ispăşiţi. Eu, din partea mea,
>sunt gata să spun: blestemată fie ziua aceea în care eu am urmat pe Valerius
>Graţius la guvernarea Iudeii.
>
>La sosirea mea în Ierusalim, am luat în primire sala de judecată şi-am poruncit
>să se facă ospăţ mare, la care am invitat pe Tetrarhul Galileii, dimpreună cu
>Arhiereul, şi pe toţi oficianţii lui.La ora anunţată, niciunul din oaspeţi nu
>s-a arătat. Aceasta a fost o insultă pentru onoarea mea personală!….Mai târziu,
>după câteva zile, a venit la mine Arhiereul, ca să-şi ceară scuze. Îmbrăcămintea
>şi purtarea sa erau grozav de viclene. El pretindea că religiunea sa îl opreşte
>pe el şi pe supuşii lui, de a sta la aceeaşi masă cu romanii şi să închine
>libaţiuni (ciocniri de pahare) cu ei. Eu am crezut e bine să accept această
>scuză, dar tot cu acea ocazie m-a convins că cei cuceriţi se declară duşmani ai
>cuceritorilor, şi mi se părea că, dintre toate oraşele cucerite, Ierusalimul
>unul era cel mai greu de cârmuit.
>Atât de turbulent era acest popor, încât eu trăiam mereu cu frica sa nu
>izbucnească în orice moment o răscoală. Pentru suprimarea ei eu nu aveam însă,
>decât o mână de soldaţi şi un singur sutaş.
>Am cerut întăriri de la Guvernatorul Siriei, dar acesta m-a informat că şi el
>abia are trupe îndeajuns pentru a-şi apăra provincia sa. O dorinţă nestăpânită
>de cucerire, adică de a ne întinde împărăţia dincolo de mijloacele noastre de
>apărare, mă tem să nu fie o cauză de răsturnare a nobilului nostru guvernământ.
>Printre mai multe veşti ce mi-au venit, una m-a interesat în mod deosebit: un
>tânăr – se zicea – a apărut în Galileea, predicând pe un ton blând şi nobil o
>altă lege, în numele lui Dumnezeu ce l-a trimis.
>La început mă temeam că acesta să nu fie vreun agitator care să aţâţe poporul
>contra Romanilor, dar nu după mult timp temerile mele au fost spulberate. Iisus
>din Nazaret, a vorbit mai mult ca un prieten al Romanilor decât al evreilor.
>Trecând într-o zi pe lângă locul ce se chema Siloan, am văzut o mare adunare de
>popor, iar în mijlocul ei pe un tânăr care stătea rezemat de un copac şi, în
>seninătate şi calm, predica mulţimii. Mi s-a spus că este Iisus. Era tocmai ce
>mă aşteptam să văd, atât e mare era deosebirea între El şi ascultătorii lui.
>Părul şi barba sa aurie, îi dădeau o înfăţişare cerească. El părea a fi cam de
>vreo 30 de ani. N-am văzut în viaţa mea o privire atât de senină şi de dulce, un
>contrast izbitor între El şi ascultătorii lui, cu bărbile lor negre şi feţele
>întunecate.
>Nevoind să-l întrerup prin prezenţa mea, mi-am continuat drumul înainte, dar am
>făcut semn secretarului meu să se asocieze mulţimii şi să asculte ce vorbeşte.
>Numele secretarului meu este Naulius. El este strănepotul şefului de spionaj şi
>de conspiraţie, care s-a ascuns în Etruraia, aşteptând pe Cătălina. Naulius este
>un vechi băştinaş din Iudeia, astfel că el cunoaşte bine limba ebraică. Îmi este
>foarte devotat şi vrednic de toată încrederea.
>
>Când am sosit şi am intrat în sala de judecată am găsit pe Naulius care mi-a
>istorisit cuvintele auzite de Iisus la Siloan. El mi-a zis: „Niciodată nu am
>citit în cărţi sau în lucrările filozofilor, ceva ce r semăna predicilor lui
>Iisus. Unul dintre evreii răsculători, dintre care sunt atâția in Ierusalim, l-a
>întrebat dacă este cu cale de a da tribut Cezarului, Iisus a răspuns: “Daţi
>Cezarului cele ce se cuvin Cezarului, şi lui Dumnezeu, cele ce se cuvin lui
>Dumnezeu”.
>
>Tocmai din cauza înţelepciunii lui, eu am îngăduit Nazarineanului libertatea,
>pentru că era în puterea mea să-l arestez şi să-l trimit la Pretoriu, dar
>aceasta ar fi fost împotriva dreptăţii ce a caracterizat totdeauna pe Romani.
>Omul acesta nu era nici tendenţios şi nici răsculător, şi eu l-am ocrotit cu
>protecţia mea, poate necunoscută lui. El avea libertatea să lucreze, să
>vorbească şi să facă adunări şi să ţină predici poporului şi să-şi aleagă
>ucenicii, neîmpiedicat de niciun mandat pretorian. Dacă s-ar întâmpla însă,
>ferească-ne zeii, aceasta este doar o presupunere, dacă s-ar întâmpla, zic eu,
>ca religia strămoşilor noştri să fie înlocuită de religia lui Iisus, lucrul
>acesta s-ar datora acestei nobile toleranţe şi prea marii indulgenţe pe care le
>îngăduie Roma. Pe când eu, mizerabil nenorocit, voi fi fost poate instrumentul
>pe care creştinii îl numesc “Providenţa” prin care să vină peste noi această
>soartă şi destin. Dar libertatea aceasta nemărginită, dată lui Iisus, a indignat
>tare pe evrei; dar nu pe cei săraci, ci pe cei bogați şi puternici, într-adevăr,
>Iisus era foarte aspru cu cei din urmă (cu bogaţii) şi de aceasta a fost pentru
>mine un bun motiv de a nu tulbura libertatea Nazarineanului.
>
>Fariseilor şi cărturarilor le zicea: „Voi sunteţi pui de viperă, voi vă
>asemănaţi cu mormintele văruite”; alteori indignat de îngâmfatele lor postiri şi
>dăruiri ale bogaţilor le spunea că „doi bani ai unei văduve sărace sunt mai
>preţuiţi înaintea lui Dumnezeu”, decât darurile lor bogate. În fiecare zi se
>făceau plângeri la sala de judecată contra abuzurilor evreilor bogaţi. Eram
>informaţi că vreo nenorocire o să i se întâmple acestui om; căci nu va fi fost
>pentru prima oară, când Ierusalimul să-şi omoare cu pietre pe cei care erau
>numiţi de ei „profeţi”. Şi dacă Pretoriul le va refuza plângerea, ei vor face
>apel la Cezarul!
>
>Conduita mea a fost aprobată de senat, şi mi s-a promis o întărire de soldaţi,
>după terminarea războiului cu Parţii, fiindcă altfel, eu nu eram în stare să
>preîntâmpin o răscoală. M-am hotărât apoi să iau o măsură, care făgăduia de mai
>mult, pentru a stabili liniştea în oraş, fără a supune Pretoriul la concesiuni
>umilitoare. Am scris lui Iisus, invitându-l la o convorbire cu mine, în sala de
>judecată, şi el a venit.
>
>Precum ştiţi, Nobile Suverane, în venele mele curge sânge iberic amestecat cu
>sânge roman, care nu cunoaşte frica şi este nesupus emoţiilor: mă plimbam prin
>curtea palatului meu, când Nazarineanul apăru şi, când am dat cu ochii de el, mi
>s-a părut ca şi cum o mână de fier mi-ar fi legat picioarele de pământ şi
>tremuram, fără voia mea, ca un vinovat, deşi Nazarineanul era calm şi liniştit
>ca un nevinovat. Când a venit la mine, s-a oprit deodată şi ca printr-un semn,
>părea că-mi zice: Iată-mă, am sosit!
>
>Câtva timp eu am rămas încremenit şi priveam cu admirare, respect şi frică,
>asupra acestei figuri de om supranatural, o formă de om, necunoscută numeroşilor
>pictori şi sculptori, care au dat forme şi figuri la tot felul de zei şi eroi.
>
>„Iisuse, i-am zis în cele din urmă şi limba mea gângăvea…, Iisuse din Nazaret,
>eu ţi-am dat, timp de trei ani de zile, o mare libertate de vorbire şi rău nu-mi
>pare. Cuvintele tale sunt ale unui înţelept, ale unui om învăţat. Nu ştiu dacă
>tu ai citit Socrate sau Platon, dar un lucru îţi spun, că în predicile tale se
>află o simplitate majestuoasă, care te ridică mult mai sus deasupra acestor
>filozofi. Împăratul este informat despre tine, şi eu, umilul său reprezentant în
>această comunitate, sunt foarte fericit că ţi-am îngăduit această libertate, de
>care te bucuri şi tu atât de vrednic. Totuşi nu pot ascunde de tine că predicile
>tale au stârnit mari şi puternice duşmănii contra ta. Nici aceasta nu este de
>mirat: Socrate şi-a avut duşmanii săi, şi a căzut victima lor. Ai tăi sunt fără
>îndoială aprinşi contra ta, din pricina libertăţii pe care ţi-o dau. Mă
>învinuiesc de a fi în legătură directă şi unire cu tine, cu scopul de a dezbrăca
>pe evrei de mica putere ce o mai au de la romani. Rugămintea mea deci – nu zic
>puterea mea – este ca tu să fii pe viitor mai cu băgare de seamă şi să eviţi a
>jigni mândria duşmanilor tăi, ca să nu se răscoale populaţia stupidă în contra
>ta, şi să mă silească pe mine să întrebuinţez mijloacele justiţiei…”.
>
>Nazarineanul însă a răspuns liniştit:„Prinţ al pământului, cuvintele tale nu ies
>din adevărata înţelepciune. Spune furtunii: stai în mijlocul muntelui, căci
>altfel vei dezrădăcina copacii din vale. Furtuna îţi va răspunde: numai Dumnezeu
>cunoaşte încotro merge furtuna. Adevăr zic ţie, înainte de a înflori rozele
>Saronului, sângele celui drept va fi vărsat…”, continuă el cu emoţie.
>
>Eu i-am zis: „Tu eşti mai preţios mie pentru înţelepciunea ta, decât toţi
>tulburătorii aceştia şi îngâmfaţii de farisei, care abuzează de libertatea dată
>lor de Roma, complotează contra Cezarului şi ne ţin într-o frică continuă,
>aceşti mizerabili neliniştiţi. Ei cunosc că lupul din pădure se-mbracă uneori în
>lână şi piei de oaie. Eu te voi apăra faţă de ei. Palatul meu de justiţie este
>deschis ţie pentru scăpare…”.
>
>Cu nepăsare, şi clătinându-şi capul, cu un har şi un zâmbet dumnezeiesc Iisus
>îmi ripostă “Când ziua aceea va fi sosit, nu va fi scăpare pentru Fiul Omului,
>nici sub pământ. Sălaşul celui drept este acolo, zise el arătând spre cer: ceea
>ce este scris in cărţile profeţilor, trebuie să se împlinească”!
>
>“Tânărule, i-am răspuns eu pe un ton moale, tu mă obligi ca simpla mea cerinţă
>să o preschimb în poruncă. Siguranţa provinciilor mele, care este încredinţată
>îngrijirii mele cere asta. Trebuie să arăţi ai multă moderaţie în predicile
>tale. Nu vătăma pe al ţ ii, aceasta îţi poruncesc. Fericirea ta te însoţeşte,
>mergi în pace”.
>
>“Prinţ al pământului, a răspuns Iisus, nu am venit ca să aduc în lume război, ci
>pace şi iubire şi bunăvoin ţ ă. Eu m-am născut în aceeaşi zi în care Cezarul a
>dat pace lumii romane. Prigonirea nu este de la mine. Eu o aştept de la alţii,
>şi o voi întâmpina în supunere faţă de voinţa Tatălui meu, care mi-a arătat
>calea. De aceea, restrânge-ţi puţin înţelepciunea ta lumească. Nu este în
>puterea ta, de a aresta victima de la picioarele altarului ce ispăşesc”.
>
>După aceste cuvinte el a dispărut ca un nor luminos, după perdelele pretoriului.
>Duşmanii lui Iisus s-au adresat în cele din urmă lui Irod, să se răzbune asupra
>Nazarineanului. Dacă Irod ar fi urmat propria sa înclinare, în aceasta privinţă,
>el ar fi ordonat imediat osânda la moarte a lui Iisus; însa el, deşi mândru de
>cinstirea domniei sale, se temea de senatul Roman, de a nu comite vreo faptă
>care ar fi putut sa-i nimicească influenţa sa asupra Senatului, astfel nu luă
>nicio hotărâre.
>
>Intr-o zi, Irod veni la mine în pretoriu. Când s-a ridicat să plece, după câteva
>cuvinte neînsemnate, m-a întrebat ce părere am eu despre Iisus Nazarul. Eu i-am
>spus că după părerea mea, Iisus este un mare filozof, după cum unele naţiuni
>mari adesea produc, şi că învăţăturile sale, cu niciun chip, nu pot fi socotite
>ca fiind eretice sau primejdioase, iar Roma este dispusă a-i îngădui toată
>libertatea de a vorbi şi este îndreptăţit prin faptele sale.
>
>Irod a surâs cu ironie şi salutându-mă, cu respect prefăcut, s-a depărtat.
>Se apropia marea sărbătoare a evreilor; conducătorii religioşi plănuiau să se
>folosească de această ocazie şi de exercitarea populară, care are loc
>întotdeauna, la sărbătoarea Paştilor lor. Ora ş ul era arhiplin de o populaţie
>turbulentă care dorea moartea Nazarineanului. Spionii mei mi-au raportat că
>Arhiereii si Fariseii întrebuinţează tezaurul templului ca să mituiască în acest
>scop pe popor. Primejdia creştea pe fiecare oră. Am scris atunci la Prefectul
>Siriei să-mi trimită imediat o sută de soldaţi de infanterie şi tot atâţia de
>cavalerie, dar el a refuzat să-mi trimită. M-am văzut atunci rămas singur, numai
>cu o mână de soldaţi; nişte păzitori îmbătrâniţi în mijlocul unui oraş
>răsculat, neputincioşi de a reprima o răscoală şi fiind silit să o tolerez.
>
>Răsculaţii au pus mâna pe Iisus, şi cu toate că ei simţeau că nu au de ce să se
>teamă de Pretoriu, crezându-mă alături de conducătorii lor, în privinţa aceasta,
>au continuat să strige: „Răstigneşte-l!”.
>
>Trei partide se uniseră împotriva lui Iisus: Irodienii, Saducheii şi Fariseii;
>Saducheii, a căror conduită era sprijinită de două motive: ei urau pe Iisus, şi
>doreau să scape de sub jugul roman. Aceştia nu au putut uita niciodată, intrarea
>mea în sfântul lor oraş, cu steaguri care purtau chipul împăratului Roman, deşi
>eu cu acea ocazie, am făcut o greşeala din necunoaşterea legilor lor. Totuşi, în
>ochii lor, profanarea aceasta nu s-a micşorat.
>
>O altă nemulţumire pe care o purtau ei în ş ii, era propunerea mea, de a
>întrebuinţa o parte din tezaurul templului pentru ridicarea de clădiri publice.
>Din cauza acestei propuneri, ei erau plini de amărăciune.
>
>Fariseii erau duşmanii pe faţă ai lui Iisus, şi nu le păsa prea mult de guvernul
>nostru. Ei au fost siliţi să înghită timp de trei ani si jumătate pilulele amare
>pe care Nazarineanul le arunca în faţa lor, în public, oriunde se ducea, şi
>fiind prea slabi şi sfioşi şi neavând curajul de a lua singuri măsurile dorite,
>ei au fost bucuroşi de a se uni cu Irodienii si Saducheii. Pe lângă cele trei
>partide, ei mai aveau de luptat împotriva unei populaţii îndârjite şi totdeauna
>gata de a se uni la răscoală şi de a se folosi de confuzia şi neînțelegerea ce
>rezulta din aceasta.
>
>În felul acesta Iisus a fost târât înaintea Arhiereului şi condamnat la moarte.
>Cu aceasta ocazie, Casa Arhiereului, a săvârşit umilul fapt de supunere; el şi-a
>trimis prizonierul la mine ca să pronunţ eu osânda definitivă, asupra lui.
>
>Eu i-am răspuns că, deoarece Iisus este Galilean afacerea cade sub jurisdicţia
>lui Irod şi am poruncit să-l trimită la el. Acel tetrarh viclean şi-a mărturisit
>umilinţa, pretextând a avea respect faţa de mine, prin sutana Cezarului, mi-a
>încredinţat mie soarta acestui om.
>
>Îndată palatul meu a luat înfăţişarea unei cetăţi ocupate. Fiecare moment ce
>trecea, sporea numărul tulburărilor. Ierusalimul era inundat de populaţia
>adunată de prin munţii Nazaretului. Se pare că toata Iudeea se afla la
>Ierusalim.
>
>Eu îmi luasem de femeie (soţie) o domnişoara dintre Gali, care avusese nişte
>descoperiri pentru viitor. Plângând, ea s-a aruncat la picioarele mele şi mi-a
>zis: „Păzeşte-te! Să nu te atingi de omul acesta, pentru că el este Sfânt!
>Noaptea trecută eu l-am văzut în vis. El umbla deasupra apelor. El zbura pe
>aripile vântului, şi vorbea furtunilor şi peştilor mării şi toate erau supuse
>voinţei lui. Chiar şi râul de pe muntele Kidron, curgea plin de sânge. Statuile
>Cezarului erau pline de murdăria Golgotei. Catapetesmele dinlăuntrul templului,
>s-au dărâmat şi soarele s-a întunecat ca îmbrăcat în doliu. O! Pilate, rău mare
>te aşteaptă, dacă nu vei asculta sfatul femeii tale. Blestemele Senatului
>Roman! Teme-te de puterea Cerului!”
>
>Pe la timpul acesta treptele de marmură, gemeau sub greutatea mulţimii, iar
>Nazarineanul, era adus iară ş i la mine. Eu am pornit spre sala de judecată,
>urmat de garda mea. Într-un ton aspru, am întrebat pe popor, ce vrea!….
>
>„Moartea Nazarineanului” a fost răspunsul.
>„Pentru ce crima?” am întrebat eu.
>„El a hulit pe Dumnezeu şi a profeţit dărâmarea templului. El se numeşte pe sine
>Fiul lui Dumnezeu, Mesia, Regele Iudeilor”.
>
>Eu le-am spus că justiţia Romana nu pedepseşte astfel de fapte cu moartea.
>„Răstigneşte-l, răstigneşte-l!” izbucni însă strigătul de la gloata înfuriată.
>Strigătele gloatei înfuriate zguduiau palatul din temelie. În mijlocul acestei
>zarve nemaipomenite, nu era decât un om liniștit şi calm. ACESTA ERA IISUS DIN
>NAZARET.
>
>După mai multe sforţări, fără rezultate, de a-l scăpa de furia acestor
>persecutori înverşunaţi, eu am luat o măsură care pentru moment mi se păru că va
>servi ca să-i scap viaţa; am dat poruncă ca el sa fie biciuit; apoi cerând
>ligheanul cu apa, eu m-am spălat pe mâini în faţa mulţimii, arătând prin
>aceasta, dezaprobarea mea pentru acest fapt. Dar în zadar. Aceşti mizerabili nu
>s-au mul ţ umit decât cu via ţ a lui.
>În desele noastre tulburări civile, eu am fost de mai multe ori martor al furiei
>popoarelor dar, din câte am văzut, nimic nu se poate asemăna cu aceasta.
>
>Într-adevăr s-ar putea spune că in această ocazie toate spiritele rele din
>ţinutul infernului s-au strâns în Ierusalim. Mulţimea părea că nu umblă pe
>picioare, ci umblă pe sus urlând, precum valurile unei mări înfuriate. O mare
>neastâmpărată se întindea de la porţile Pretorului până la muntele Sion, cu
>strigăte, cu fluierături, cum nu s-a mai auzit niciodată în istoria Romei.
>
>Ziua s-a întunecat ca un amurg, asemenea celui văzut la moartea lui Iulius Cezar
>cel Mare, care s-a întâmplat tot aşa pe la mijlocul lui Martie. Eu, Guvernatorul
>provinciei răsculate, stăteam rezemat de o coloană a palatului meu, gândindu-mă
>la înfricoşătorul fapt al acestor oameni cruzi care târau spre execuţie pe
>nevinovatul Nazarinean.
>
>Toţi dispăruseră din jurul meu. Ierusalimul, scosese afară pe locuitorii săi,
>care se înşiraseră pe părţile funebre ce conduc spre Geronica (Golgota). Un aer
>de jale şi întristare mă acoperea. Garda mea însoţise pe cavaleri, iar sutaşul
>pentru a arăta o umbra de putere, se străduia să facă ordine.
>
>Eram lăsat singur şi cu inima zdrobită şi mă gândeam că ceea ce s-a petrecut în
>momentul acesta stătuse mai mult în puterea zeilor, decât în puterea omului.
>
>Deodată se auzi un mare strigăt, ce venea de pe Golgota, care părea că este adus
>de vânt şi care anunţa o agonie pe care urechea omenească, n-a mai auzit-o
>vreodată. Nori mari, întunecoşi şi negri s-au coborât şi au acoperit aripa
>templului, şi aşezându-se asupra oraşului, l-a acoperit ca un val, şi un
>puternic cutremur de pământ a zguduit totul.
>
>Atât de înfrico ş ătoare au fost semnele ce s-au văzut, atât pe ceruri cât şi pe
>pământ, încât se zice că: Dionisie Acropagul ar fi exclamat: „sau că autorul
>naturii suferă, sau că Universul se sfârşeşte.”
>
>Către ceasul dintâi al nopţii, mi-am luat mantaua pe mine şi am pornit pe jos în
>oraş, spre porţile Golgotei. Jertfa era consumată!…
>Mulţimea se întorcea în cetate, dar de fapt tot agitată, dar şi posomorâtă şi cu
>feţele lor întunecate şi mohorâte şi disperate.
>Mulţi erau cuprinşi de frică şi de remuşcare pentru cele ce văzuseră. De
>asemenea, am văzut pe mica trupă de ostaşi, trecând mâhniţi, iar purtătorii
>steagului, îşi învăluiseră capul în semn de întristare.
>Am auzit un ostaş murmurând în cuvinte străine, pe care eu nu le-am înţeles. Ici
>si colo, se vedeau grupuri de oameni şi femei adunaţi şi, când aruncau privirea
>spre muntele Calvarului rămâneau nemişcaţi, ca în aşteptarea vreunei alte
>minuni a naturii.
>M-am întors în Pretoriu întristat şi plin de gânduri care mă frământau.
>Urcându-mă pe trepte, se puteau vedea stropii de sânge care curseseră de la
>Nazarinean.
>
>După un timp a venit la mine un bătrân, cu o grupă de femei plângând, care
>rămăseseră la poartă, iar el s-a aruncat la picioarele mele plângând amar. L-am
>întrebat ce vrea şi el mi-a zis: „Eu sunt Iosif din Arimateia, şi am venit să
>cer de la tine îngăduinţa de a îngropa pe Iisus din Nazaret”….
>I-am zis: „Cerinţa ta se va împlini”….
>Atunci, primind raportul că Iisus este mort, am poruncit lui Naulius să ia cu
>sine ostaşi şi să supravegheze înmormântarea, ca să nu fie împiedicată.
>Mai târziu câteva zile, mormântul a fost găsit gol. Ucenicii săi au vestit în
>toată provincia, ca Iisus s-a sculat dintre morţi cum prezisese el.
>
>Îmi mai rămăsese numai această datorie, ca să fac cunoscut împăratului această
>întâmplare dezgustătoare şi neobişnuită. Chiar în noaptea aceea, ce a urmat
>catastrofei neaşteptate am început a face acest raport şi, de către ziuă, s-a
>auzit un sunet de pe Calvar, intonând aria Dianei, care a venit la urechile
>mele!…
>
>Aruncându-mi privirea spre poarta Cezarului, am văzut apropiindu-se o trupa de
>soldaţi şi am auzit sunetul trâmbiţei care intona marşul Cezarului. Erau
>întăririle care mi se făgăduiseră, cele doua mii de ostaşi aleşi, şi pentru a
>grăbi sosirea lor, au călătorit toată noaptea.
>
>A fost hotărât de soartă!… am strigat eu cu amărăciune şi frecându-mi palmele,
>ca marea nelegiuire să fie îndeplinită, şi ca pentru scopul de a împiedica
>răscoala de ieri, trupele de ostaşi să sosească astăzi!!!… Soartă cruda, cum îţi
>baţi joc de soarta muritorilor!
>
>Era prea adevărat ce a strigat Nazarineanul de pe cruce: „S-a sfârşit”.
>Acesta este cuprinsul raportului şi rămân al Majestăţii Voastre supus, cu
>respect şi smerenie.
>
>Guvernatorul PONŢIU PILAT
>Făcut în Ierusalim în a XXVIII-a zi a lunii Martie,
>Anul 4147 de la creaţiune

marți, 10 mai 2011

Interviu cu Alfred Lambremont Webre - directorul Institutului pentru Cooperare in Spatiu (ICS)

Am 67 de ani. M-am nascut într-o baza navala din Florida , în timpul celui de-al Doilea Razboi Mondial. Locuiesc în Vancouver. Sunt Doctor în Drept si Judecator al Tribunalului din Kuala Lumpur pentru crime de razboi. Sunt casatorit, am un fiu si doua fiice vitrege. Traim într-un univers de origine inteligenta. Sunt dovezi ca exista civilizatii etice mai avansate decât a noastra, care participa la procesul nostru de dezvoltare.

Dati-mi dovezi.
Exista declaratii ale angajatilor guvernului Statelor Unite, care atesta ca au participat în programe secrete de relationare cu anumite civilizatii extraterestre.

Aceasta înseamna ca deja a avut loc contactul cu extraterestrii?
Da, dupa spusele acestor martori guvernul Statelor Unite lucreaza cu ei în secret înca din anii 50.

???
Andrew Basiago, fiul unui oficial CIA, a fost înscris la vârsta de 7 ani într-un program secret pentru copii super-dotati care erau antrenati sa devina ambasadori înaintea raselor extraterestre.

Vreun contact?
A avut loc o întâlnire cu 3 astronauti de pe planeta Marte. În ianuarie 2009, Virginia Olds, angajata a CIA, a confirmat ca CIA stie ca exista o civilizatie umanoida ce traieste la suprafata lui Marte.

???
Credem ca în anul 9500 î.Hr. fragmente ale supernovei Vela au intrat în sistemul nostru solar si au distrus ecologia de pe Marte. Martienii, cu vreo 1.500 de ani mai avansati decât noi etic si tehnologic, s-au refugiat sub pamânt.

...
În decembrie 2008 am publicat un raport ce includea fotografii facute de robotul NASA, Rover Spirit, în care se identifica anumite specii de umanoizi, animale si structuri, la suprafata lui Marte. Îl puteti vedea pe siteul Exopolitics.

Existra 3 astronauti care ne asigura ca au vazut viata extraterestra.
Da, Buzz Aldrin care a calatorit cu Apollo XI spune ca la sosirea pe Luna, în 1969, erau doua nave extraterestre mari în jurul marelui crater; versiunea lui a fost verificata de mai-marii oficiali ai NASA.

Am ramas fara cuvinte.
Doctorul Steven Greer, director al Proiectului „Disclosure” (Dezvaluire), a adunat mai mult de 500 de marturii de la armata, guvern si inteligente de ordin superior, care sunt martori ai prezentei extraterestre, iar aceste dovezi au fost facute publice în mai 2009, la Clubul National de Presa din Washington.

Mexic , Chile , Brazilia si Peru si-au facut publice arhivele despre OZN-uri.
Recent si Franta, Suedia, Danemarca si Marea Britanie, care a scos la lumina 7.200 de dosare OZN adunate de D155, o unitate secreta a Ministerului Apararii.

De ce nu se dezvaluie existenta vietii pe Marte?
Din ratiuni politice. Vom insera o întrebare, invocând legile libertatii de informare, pentru ca NASA sa recunoasca viata inteligenta de pe Marte.

Iar martienii de ce nu se prezinta ei însisi în societate?
Planeta noastra este una de ordin inferior si banuim ca se afla într-o carantina impusa de catre conducerea universului.

Si aceasta carantina se încheie acum...

Credem ca civilizatiile etice extraterestre au utilizat fenomenul OZN pentru a ne obisnui cu existenta lor, iar între 2010 si 2020 putem începe sa avem relatii deschise cu aceste civilizatii.

Si primul contact va fi cu martienii?
Da, deoarece exista multe avantaje mutuale: ei ne pot da tehnologii si cunoastere, iar noi avem o planeta verde pretioasa pe care ei pot emigra.

Cum functioneaza universul?
Exista multe dimensiuni si universuri paralele cu al nostru. Unele civilizatii extraterestre vin din alta dimensiune, alt univers paralel, de aceea OZN-urile pot aparea si disparea.

Cum sunt aceste civilizatii mai evoluate?

Se pare ca traim într-un univers organizat, iar civilizatiile mai etice au reusit sa domine dimensiunea Timp si probabil ca ele sunt cele ce vor dezvolta realitatea noastra.

...Dar suna teribil.
Dupa unele teorii, evoluam în forma acelerata pentru a abandona economia de razboi permanent si pentru a o transforma într-o economie sustenabila. Constiinta umana se dezvolta pentru a intra în vârsta universala si pentru a se relationa în mod deschis cu aceste alte civilizatii.

...Ne-ati putea da o mâna de ajutor.
Exista o norma primordiala: nu se intervine în evolutia unei civilizatii de pe alta planeta. Dar în foarte putin timp omul va învata sa foloseasca teleportarea cuantica si sa scoata energie din spatiu. Suntem într-o era de tranzitie, în care trebuie sa decidem daca mergem catre distrugere ori catre evolutie.

Ocupatia dumneavoastra consta în a studia marele guvern al universului?
Exopolitica este o stiinta sociala care studiaza relatiile dintre civilizatia noastra umana si alte civilizatii inteligente din univers. Unul din primii nostri pasi pentru diplomatia universala va fi prin intermediul civilizatiei martiene.

Înteleg.
Personal, lucrez cu doctorul Norman Miranda, seful de cabinet al presedintelui Ansamblului General al ONU, pentru ca ONU sa reprezinte Pamântul în fata civilizatiei de pe Marte.

Alfred Lambremont Webre
E posibil ca acest interviu sa va lase la fel de perplecsi ca si pe mine, dar luati aminte la marturiile celor care au participat la Summit-ul European de Exopolitica din 2009 – astronauti de la NASA si Agentia Spatiala Rusa, care afirma ca a existat contact cu civilizatiile extraterestre – si la cele ale organizatorului sau, Webre, autorul Exopoliticii (Vesica Piscis), Procuror General al Agentiei pentru Protectia Mediului din New York si consultant al Fundatiei Ford; ex-profesor de economie la Yale si Universitatea Texas; delegat în conventia democrata din Texas, în 1996 (Clinton-Gore).
Ei vorbesc de o realitate martiana, daca e cert: exista oare mai mult decât atât, la scara galactica?

Un profesor de egiptologie confirma faptul ca piramidele sunt opera extraterestrilor!

Într-o scurta declaratie socanta, aparuta pe site-ul Allnewsweb.com, dr.Ala Shaheen, seful departamentului de arheologie al Universitatii din Cairo, a relatat faptul ca ar putea fi adevarata informatia precum ca extraterestrii au construit celebrele piramide egiptene.

Fiind întrebat mai departe de dl Marek Novak, un delegat din Polonia, daca aceste piramide ar putea contine tehnologii extraterestre sau chiar un OZN în structura sa, Dr. Shaheen a fost foarte vag în raspuns si a declarat doar atât: “Nu pot confirma sau nega acest lucru, dar, în interiorul piramidei se afla ceva ce nu apartine lumii noastre”.

Delegatii la conferinta privind arhitectura Egiptului antic au fost socati de aceasta afirmatie, dar Dr. Shaheen a refuzat sa faca alte declaratii privind legatura extraterestra cu OZN-urile. Despre Dr. Shaheen puteti afla mai multe informatii pe site-ul sau personal: http://www.alaashaheen.com/